Gizlilik politikası

BLUE MUDANYA HOTEL 

Genel Tanıtım

Denize sıfır tesisin aynı zamanda tüm odaları deniz manzaralıdır Tesiste A La Carte restoran hizmeti bulunmaktadır.

Genel Uyarılar

Blue Mudanya Hotel, odalarına giriş, saat 14:00’ten itibaren başlar. Odalardan çıkış saati ise en geç 12:00’dir. Evcil hayvan kabul edilmiyor. Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı mevsim koşullarına bağlıdır.

Aile odaları veya bazı özel odalar haricinde, diğer odalarda yapılacak 2 + 1 veya 1+2  konaklamalar, odada sıkışıklık yaratabilir ve verilen ilave yataklar sabit yatak konforunda olmayabilir.

Rezervasyon yapan tüm misafirler, tesisin Covid-19 kapsamında aldığı önlemlere uymayı taahhüt etmektedir. Tedbirlere uymayan misafirlere sunulacak bazı hizmetler sonlandırılabilir. Misafirlerin Covid-19 kapsamında alınan önlemlere uymaması halinde yaşanacak olumsuz durumlardan tesis sorumlu değildir.

Misafirlerin sağlığını korumak amacıyla alınan Covid-19 önlemleri kapsamında tesis, sağlık durumu elverişli olmayan misafirleri tesise almayabilir veya otelden çıkışını isteyebilir.

Rezervasyon yapan tüm misafirler, hem kendi sağlıklarını hem de kamu sağlığını korumak için tesise giriş öncesinde, konaklama süresince ve tesisten ayrıldıktan sonra Sağlık Bakanlığı tarafından

belirlenenler başta olmak üzere; Covid 19 kapsamında gerekli olan tüm tedbirleri uygulamaktan sorumludur. Sağlık problemi bulunan veya Covid-19 belirtilerine ilişkin şüphesi olan tüm misafirlerin, tesise giriş öncesinde sağlık kuruluşlarına başvurması gereklidir. Covid-19 sebebiyle misafirlerin

uğradığı veya sebep oldukları zarardan kendileri sorumlu olup her ne sebeple olursa olsun, tesis sorumlu değildir.

 

Yukarıda verilen tüm bilgiler yayımlandıkları 20-Temmuz-2020 tarihinde geçerlidir.

 

İş bu broşür Seyahat İçeriği(Voucher) belgesinin ayrılmaz bir parçasıdır.

 

BLUE MUDANYA HOTEL KONAKLAMA SÖZLEŞMESİ

 

Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve diğer tarafta ilerleyen maddelerde Otel olarak anılacak olan Blue Mudanya Hotel Halitpaşa mah. Manolya Sk. No:7 Mudanya/BURSA /TÜRKİYE adresinde bulunan Blue Mudanya Hotel ; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacaktır. Bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı olduğunu, www.bluemudanyahotel.com.tr, internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler maddeler dahilinde akdetmiş bulunmaktadırlar.

 

1-SÖZLEŞME KONUSU

 

1.İşbu sözleşme uyarınca Otel, Müşterinin talebi üzerine Otelde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ileride ‘Hizmet’ olarak anılacak).

2.İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla(Müşteri, Otelde konaklamak ve/veya otelin sunduğu hizmetler için rezervasyon yaptırarak işbu sözleşmeyi imza ettiğini kabul etmektedir)birlikte Müşteri, otelde konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ile tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini teyit etmektedir. Müşteri, verdiği kişisel bilgilerin doğru olmadığı veya noksan olduğu durumlardan doğacak zararları tamamıyla karşılamayı kabul eder ve ayrıca bu durumdan oluşabilecek her türlü sorumluluğu kabul eder

3.Otel, Müşteri’nin talebini teyid ettiğinde Taraflar, İşbu sözleşmeyi akdetmiş olacaklardır.

2-KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ

1. Hizmet rezervasyonu, Müşterinin  0 (224) 544 75 44 numaralı telefonu arayarak rezervasyonu bildirmesi, www.bluemudanyahotel.com.tr internet sayfasındaki rezervasyon formu doldurup göndermesi yoluyla gerçekleştirilebilir. Tüm rezervasyonlar için kredi kartı garantisi alınmaktadır.

2.Müşteri talebini feshetmek veya herhangi bir değişiklik yapmak istediği durumda işbu sözleşmede belirlenen hususlara uymak ve şartları yerine getirmek kaydıyla 0 (224) 544 75 44 numaralı telefondan Otel’e başvurabilir, sales@bluemudanyahotel.com.tr mail adresine e-posta gönderebilir.

 

3.Rezervasyon tarihi ile otele giriş tarihi arasında 1 (bir) günden fazla bir zaman diliminin bulunması durumunda yapılan iptal ve değişikliklerde; Yapılan ödemenin tamamı, Müşterinin iptal talebini Otel’e giriş tarihinden 1 (bir) gün önce konaklama rezervasyonunun şekli başlıklı kısmın 2.maddesindeki yöntemlerden biri ile Otel’e iletmesi halinde yapmış olduğu ödeme, bu talebini takip eden 15 (On beş) iş günü içinde Otel tarafından kendisine iade edilecektir. İptal veya değişikliğin varış tarihinden 1 günden erken bir tarihte yapıldığı durumda, Müşteriden alınan konaklama ücretinin %50 (yüzde elli) sinin iadesi mümkün olmayacaktır ve geriye kalan tutar kendisine iade edilecektir. Rezervasyon tarihi ile otele giriş tarihi arasında 1 (bir) günden az bir zaman diliminin bulunduğu durumlarda yapılan iptal ve değişikliklerde ; müşteriden alınan konaklama ücretinin tamamının iadesi mümkün olmayacaktır.

 

4.İşbu sözleşme ile Müşteri, kayıt sırasında özel indirimin uygulandığı dönemdeki (erken rezervasyon dönemi vb.) rezervasyonda herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı/yapmak istediği takdirde yeni yapılacak rezervasyonun gerçekleşeceği tarih sırasında uygulanan fiyat listelerine göre yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Kayıt sırasında özel indirim uygulanan dönemlerin dışında yapılan rezervasyon değişikliklerinde özel indirimlerin geçerli olmayacağını Müşteri kabul etmiştir.

 

5.Otel, Müşterinin süresi içerisinde yapacağı değişiklik talebini otelin müsaitliğine göre cevaplayacaktır.

 

6.Yaş indirimi, çocuklar için indirim ebeveynleriyle (iki yetişkin ile) aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. İşbu sözleşmeye göre rezervasyon kaydı sırasında, Müşteri tarafından bildirilen konaklayacak çocuğun/çocukların yaşı otel de giriş esnasında yapılacak kayıt işlemlerinde dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının tespiti için otele girişte otel görevlisi çocuğun/ların kimliklerinin ibraz edilmesini talep edebilir. Bu durumda Müşteri çocuğun kimliğini ibraz edilecektir. Rezervasyon aşamasında bildirilen çocuk yaşı ile kimlik kayıtlarındaki çocuk yaşının farklı olması durumunda rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkını Müşteri karşılamayı kabul, beyan ve taahhüt etmiştir.

 

7.Otel odasında en az bir 18 yaş üzeri müşteri olacaktır.18 yaş altındakiler en az bir yetişkin yanında olmak koşulu ile konaklayabilirler.

 

8.Oda konumu ile yatak tipleri tesis tarafından belirlenir. Bu konulardaki özel talepleriniz rica niteliğindedir. Odada iki yetişkin ile beraber konaklayacak ilave yatak ücreti ya da yetişkin ücreti ödeyen 3. kişi için temin edilecek ek yatak da otel tarafından belirlenmektedir. Ek yataklar sabit yatak konforunda olmayabilir. 2 veya 3 yetişkin ile beraber aynı odada konaklayan ve rezervasyon işlemlerinde herhangi bir ücret ödenmeyen çocuk misafirlere yatak veya ek yatak garanti edilemez. Konaklayacağınız oda giriş işlemleriniz sırasında tesis tarafından belirlenecektir. Yan yana oda garantisi verilmemektedir.

 

3-ÖDEME ŞEKLİ

 

1.Otelde konaklayacak Müşteri, rezervasyon yaptıktan sonra rezervasyon departmanı tarafından aranıp ödeme talep edilecektir.

 

2.Otel, aynı zamanda, zarar verici programlar ve Müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi ve belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır.

3.Müşteri, otele giriş sırasında otel elemanına; online rezervasyon kaydı yaparken ödeme için kullandığı kredi kartını eğer talep edilirse ibraz edecektir. Müşterinin, bu sorumlulukları yerine getirmemesinden meydana gelecek olan zararlardan / hasarlardan dolayı sorumluluk müşteriye ait olacaktır.

 

4.Fatura edilecek kişi ile sözleşmeyi yapan kişi aynı olmak zorundadır.

 

5.Fatura, Müşteriye hizmeti aldıktan sonra otelden çıkışı esnasında verilecektir. Müşteri faturasını çıkış esnasında almaz ise Müşterinin belirttiği adrese gönderilecektir. Eğer Müşteri, faturayı gönderecek adresi belirtmediyse fatura irtibat adresine gönderilecektir. Müşterinin yanlış adres belirtmesi, alıcıyı belirtmemesi veya alıcının belirtilen adreste bulunmaması nedenleri ile faturanın alınmamasından Otel sorumlu tutulmayacaktır.

 

6. Sitemizden yapılacak ödemeler Türk Lirası olacaktır. Diğer ödeme yöntemlerinde (banka havaleleri vb.) Euro, Dolar ve İngiliz Sterlini kullanılabilir. Döviz kurları ile alakalı bilgiler T.C Merkez Bankası tarafından sağlanmaktadır.

 

4-ÖDEMENİN İADE ŞEKLİ ve İPTALLER

1.Rezervasyon tarihi ile otele giriş tarihi arasında 1 (bir) günden fazla bir zaman diliminin bulunması durumunda yapılan iptal ve değişikliklerde; Yapılan ödemenin tamamı, müşterinin iptal talebini Otel’e giriş tarihinden  1( bir) gün önce konaklama rezervasyonunun şekli başlıklı kısmın 2.maddesindeki yöntemlerden biri ile Otel’e iletmesi halinde yapmış olduğu ödeme, bu talebini takip eden 15 (On beş) iş günü içinde Otel tarafından kendisine  iade edilecektir. İptal veya değişikliğin varış tarihinden 1 günden erken bir tarihte yapıldığı durumda, Müşteriden alınan konaklama ücretinin % 50 (yüzde elli) sinin iadesi mümkün olmayacaktır ve geriye kalan tutar kendisine iade edilecektir.

 

2.Rezervasyon tarihi ile otele giriş tarihi arasında 1 (bir) günden az bir zaman diliminin bulunduğu durumlarda yapılan iptal ve değişikliklerde; müşteriden alınan konaklama ücretinin tamamının iadesi mümkün olmayacaktır.

 

3.Rezervasyon iptalinde mücbir sebepler; doğal afetler, terör, kalkışma hareketi ve belgelenebilen ölüm (1.ve 2. derecede yakınlar), kaza ve hastalık (tam teşekküllü hastane raporu) gibi durumlarda resmi bir şekilde belgelendirilmesi ve ibraz edilmesi halinde Otel misafire No Show uygulamaz.

 

4.Rezervasyon kaydı sırasında, Kredi kartıyla yapılan ödemelerden yapılacak iade veya geri ödemeler, ödemenin yapıldığı Müşterinin kredi kartının ait olduğu banka hesabına ve/veya ödemenin gönderildiği banka hesabına otel tarafından geri yatırılacaktır.

 

5.Tüm iade işlemlerinde, Otel tarafından vergi vb. masraflar düşülerek Müşteri’ye iade edilecektir.

 

5-KONAKLAMA ŞEKLİ

1. Giriş sırasında Müşterinin ve beraberindekilerin yaşı ve kimliği kontrol edilecektir. Müşterinin yanlış bilgi vermesinden dolayı yaşanabilecek hukuki sorumlulukları müşteri peşinen kabul, beyan ve taahhüt etmiştir. Bu durumdan dolayı oluşabilecek harcamaları da Müşteri karşılayacaktır.

 

2.Müşteri, konaklama süresince yapacağı ekstra harcamaları çıkış esnasında ödeyecektir.

3.Müşteri, otele vardığı saat kaç olursa olsun, otele giriş günü en erken saat 14:00’te odaya yerleşeceğini ve otelden çıkacağı saat kaç olursa olsun en geç saat 12:00’de odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul etmiştir.

4.Online rezervasyon sırasında rezervasyon ücretinin tamamı alınacaktır.

5.Evcil hayvanlar otel tarafından kabul edilmeyecektir.

 

6.Müşterinin otele yerleştikten sonra Otelin sorumluluklarını yerine getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme iade edilmeyecektir.

 

7.Mücbir sebebin varlığı halinde mücbir sebep nedeniyle rezervasyon iptali talep gelmesi halinde iade prosedürleri uygulanmayacaktır. Taraflar bu hususu kabul ve beyan ederler.

 

6-TARAFLARIN SORUMLULUĞU

1. Otel, Müşterinin, rezerve ettiği odaya yerleştikten sonra, mücbir sebepler dışındaki sebeplerden doğan tüm durumlarda Müşteriye ek hizmet ve/veya alternatif hizmet sunarak hasarları karşılayacaktır. Ek hizmet veya konaklama hizmetinin, Müşteri tarafından kabul edilmesi Müşterinin tazminat olarak isteyebileceği rezervasyon ücretini iade etme talebinde bulunma hakkından ve diğer her türlü tazminat ve dava talep hakkından feragat etmesi anlamına gelecektir.

2.İşbu sözleşme gereği Otelin hizmet sunma yükümlüklerini kısmen ya da tam olarak yerine getirmediği durumda tazminatın ödenmesi sırasında ilgili kanun ve yönetmeliklerde yer alan kurallar uygulanacaktır.

3.Müşteriye kalitesiz hizmet sunulduğu durumda Müşteri şikayetini yazılı şekilde Otel temsilcisine bildirecektir, aksi takdirde Otel tarafından sunulan hizmet kusursuz ve zamanında sunulmuş sayılacaktır.

4.Müşterinin, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda, yapmış olduğu ihlal sonucu otelin uğradığı her türlü zararı karşılamayı Müşteri, kabul ve taahhüt eder.

 

5.Otel, mevsim şartları ve turizm sezonuna göre konaklama hizmetinin şart ve koşullarını değiştirebilir.

 

7-DİĞER HÜKÜMLER

1. Olumsuz hava şartları, grev-lokavt, terör, askerî harekât, sel, yangın vb. tahmin edilemeyecek durumlar mücbir sebepler olarak kabul edilecektir. Bu tür durumların meydana gelmesi durumunda otel, hizmet vermeye devam etmeyebilir.

2.Otel, bayram veya yeni yıl vb. diğer özel günlerin programlarını otele bağlı olmayan sebeplerden dolayı değiştirme hakkını saklı tutar.

3.İşbu sözleşme uyarınca doğacak ihtilafların çözümünde Müşteri, Bursa Bölge Mahkemelerinin yetkili olduğunu kabul, beyan ve taahhüt etmiştir.

 

4.Otel, Müşteri tarafından odasında ve genel alanlarda verilen hasarlardan, tahribatlardan ve/veya kaybolmuş parçalardan dolayı oluşan maddi, manevi tutarları tazmin etme hakkını saklı tutar.

 

5.Müşteri, Otel’in çalışanlarının adına gümrüğe tabi herhangi bir mal, eşya veya promosyon materyali göndermemelidirler. Otel, gümrük işlemlerinden hiçbir surette sorumlu değildir.

 

6.Kanuna göre otelin kapalı alanlarında sigara içmek yasaktır. Bu yasaklar yasalar çerçevesinde belirlenecektir. Bu yüzden, Otel’in içinde her türlü sigara veya tütün mamulünün kullanılmasına, belirtilen konuk odaları haricinde izin verilmez.

 

7.İş bu sözleşme Müşterinin rezervasyonunu yaptırması ve ödemesini yapması sonrasında kendisine Otel tarafından verilecek Rezervasyon numarası ile devre girecek, Müşterinin Otelden ayrılması ile sona erecektir.